Guneyinannesi1
Canım, bayağı bi kafaya takmışsın.. Haklı olarak.. Ben de senin gibiydim inan bana o yüzden seni çok ama çok iyi anlıyorum. Benim bebeğimin de kafası 2 hafta büyük bacak boyu da geride..
Ben sana olumlu olumsuz birşey demeyeceğim sadece tek birşey söyleyeceğim 😊 YouTube de kağan kocatepe isimli doktor var, çok bilgili.
YouTube den bununla ilgili videosunu izle.. İnan bana kafanda soru işareti kalmayacak 😊
youtubeye
“ kağan kocatepe ultrasonda bebek ölçümlerinin ufak çıkması”
yaz 😘 Hatta linki koydum izle olur mu 😊