Ozlemre16 Merhabalar güzel anneler hamile iken saç kestirilmelimidir yoksa derler ya hamilelikte saç kestirilmez bebeğin ömrünü kısaltır derler diye aranizda var mı kestiren ?
bebegimizibekliyoruz1 Ozlemre16 kalçama kadar olan saçlarımı daha 4 haftalık hamileyken omzumun üstünde kestim 34.haftamdayım şu an göğsümün altında 😂
deletedmom27371 Ozlemre16 bende kestirdim valla. İnanmayın şöyle şeylere Allah aşkına ben kestirdim diye kayınvalidem kızdı bana resmen. Bir saç mı bebeğin ömrünü belirleyecek
asdfg3 Ozlemre16 sacini kestirince daha dogmamis bebegin ömrü neye bağlı olarak kisalabilir ki? Nerden uydurup cikarmislar bu hurafeleri cok merak ediyorum..
Merveonay Ozlemre16 ben ilktede şimdiki hamileliğimdede kestiriyorum koca karı işi onlar inanma Allah aşkına kimin ömrünün ne kadar olacağını Allahtan başka bilemez ve karar veremez
matruska Öyle korkutucu şeylere inanmamak gerekiyor aslında ben de aylarca kesmedim, dokunmadım ama sonra dayanamadım kestirdim. İyiki de yapmışım bi kendime geldim 😅 33+5
Bebetonunannesii Bende kestirmek istedim kuaför kesmem böyle diolar dedi psikolojimi bozdular walla ya 😭
Ozlemre16 Bebetonunannesii hadi ya valla Youtube tan videolara baktım tıbben ve dinen bir sakıncasi olmadığı söyleniyor
Melissa123 Hamileliğimi öğrendikten birkaç gün sonra kestirdim. Önümüz kış hasta olmayayım dedim. Çok da rahatladım kurutma süremden düştü🤩
iremcannn1907 Ozlemre16 bende bir kez değil birçok kez kestirdim. Asla da inanmıyorum bu saçma hurafelere ❤️☺️
gozdekrks Ozlemre16 ben kestirmedim ne olur ne olmaz 🤣🤣🤭 inanmam oyle şeylere ama nasilsa doğacak bu çocuk o zaman kestirilirrr
Miniklimonum Ozlemre16 Ben inanmıyorum buna fakat eşimle annem ortak olmuş izin vermiyorlar yahu benim oğluma ruhunu veren ömrünü veren can veren rabbim benim saçımı kestirmemle ona yazdığı kaderi mi değiştirecek tövbe tövbe bence bu batıl inanç hem saç kesilince oksijen artıyor canlanıyor dirileşiyor daha İyi olması gerekmez mi bilmem ki valla benim kalçamın altında banyo yaparken öyle üşeniyorum Kİ banyo yap çık tara krem sür üstüne yarım saat fönle bide fön ısı değiyor diye erken kirleniyor işim zor be