Bu agriyi çekmeyen bilemez anlayamaz insan dayanamayacağı noktaya geliyor benim de canım
Hic tatlı değildir ama o agri dayanılmaz bişey. Benim doktorum bana iki parolu aynı anda almamı söyledi günde 3 kere ikişer tane alabilirsin dedi yanı günde 6 taneye kadar. Bunu hem doğum doktorum hem nörolog hem de doçent başka bir doktor söyledi. Ayrıca yine Ağrıdan duramadığım bi gün dikloron diye bir igne yaptırdı doktor bir kerelik dedi sadece. Arkadaşın üstüne gitmeyin bu kadar eminim isteye isteye içmemiştir insallah da bişey olmamamistir. Ama ben çok araştırdım insanlar ne tür hastalıklarla mücadele ediyor ne ilaçlar alıyor hamilelikte zorunlu olarak. İlaçların da katerogileri var gebelikte x kategorisindeki ilaçlar haricindekiler zorda kalındığında kullanılıyor kanitlanmis zararları yokmuş.tabiki kullanmamak en doğrusu