Seldaduru bendede hic kanama olmadi nerdeysen 30 tane fitil kullanmisimdir bu haftama kadar , ama kan yoktu hic. İltihap ile kan alakasiz yani doktor dedigin temkinli olur yinede gel hemen bakalm felan der , bence sen git bi baktir ne olur ne olmaz daha kucuk bebegin