Bugün diş doktoruna gittim. Muayene etmeden direk film çekmek için röntgene aldılar. (Röntgene alınacak hiçbir durumum yoktu) bir anda beni doktor bekliyor diye hemencecik odaya soktuklarından panik olup tamamiyle atladım hamilelik durumumu… Tam röntgen çekindikten sonra farkettim nasıl aklımdan çıktı diye. Ve bu röntgeni hiçbir şekilde önlem almadan, yelek giydirmeden çektiler. Çok korkuyorum. Bu radyasyonun Bebeğime bir zararı olmuş mudur üstelik haftam çok yeni 6 hafta + 7 günlük. Bebeğimin organları yeni yeni oluşurken böyle bir durumu yaşamam beni derinden etkiledi. Daha önce böyle bir durumla karşılaşan oldu mu ? Bilginiz varsa yazar mısınız lütfen 🙏🏻