35+4 oldum bugün kontrole geldim suyum az diye bebeği sezeryanle aldılar
acemianne78 gecmiş olsun Allah analı babalı büyütsün bebeğinizin durumu nasıl
Yagmur34 yenidoğan yoğun bakımda serviste küvözde tutuyorlar işte
Tez vakitte kucagina alirsin insallahhhh Allah anali babali buyutsun
Humeyrakrtl64 çok teşekkür ederim ☺️
Öncelikle hayırlı olsun umarım kısa zamanda kavuşursun bebeğine
2anneoluyorum sağolun inşallah tez zamanda sağlıklı bir şekilde kucağıma alırım