denizin_annesii Tazegelin12 evet canım benim vardı 27.haftada yaptırdım iğnesi ni benimkide İlk gebelim
BMelek Tazegelin12 kahverengi lekede olsa yapiliyor ben 4. Haftada gittim hemen yapti yerlesme kanamasi bile olsa yapilmasi gerekiyor dedi doktorum onlem amacli yapiliyor
Nisan4523 Tazegelin12 Eşimle kan uyuşmazlığımız var. İlk gebeliğim ve bugüne kadar herhangi bir kanama ya da risk olmadı şükür. Doktorum 27.haftada uyuşmazlık iğnemi yaptı. Önlem alalım dedi.