Kızlar bu sabah doğum yaptım sonda yi uyusturmadan taktilar çok korkuyordm hiç korkulcak bir şeyi yok kendinizi kasmayın sakın..
Belden iğnede acımıyor ameliyt ağrısız acısız geçti şükür odaya geldim iki saat snra ağrım gelmeye başladı iğne yaptılar geçti. İlk ayağa kalkışta abartılacak gbi degl kalktım yürüdüm az öncede tuvalete gttim desteksiz sadece karına bastırma işleminde zorlandım ve hala gazim çıkmadi