ikramomm benim doktorum diyorki böyle sorular sorunca eskiden kadınlar tarlada doğum yaparmış diye biz o kadar organik yaşamıyoruz maalesef ama tutunacak bebek tutunuyor. Ben 2 kimyasal gebelik yaşadım çok dikkat etmiştim oysaki. Sonra aquaparkta kaydıraklardan kaydım meğer hamileymişim 4-5 haftalık😅. Şuan 27 haftayız çok şükür 🙏 tabi sen yine de abartmadan dikkat et mutlaka ağır falan kaldırma.