xXxXxXx
Öyle tabiki ama ortalama haftalik standartlar tibben belirlenmis zaten…
Bundan öncesinde bebegin cm olarak ölcülerine bakabiliyodum doktorum detayli bilgileri veriyodu Orda da alt orta ve üst degerler arasinda nerde oldugu görünüyodu.
Ne fazlasi ne azi iyidir.
Merak ettim sordum yani Bunun altinda bisey aramaya gerek yok, hosunuza gitmediyse soru okumak veya yorumlamak zorunda degilsiniz.