Gizem93 Merhaba herkese🤗 25+4 gunluk hamileyim. Bebegimin hareketleri bazı günler çok hissediliyor bazen hic hissetmiyorum gecen hafta kontrolde doktoruma sordum bu haftalarda normal demisti ama 1 hafta gecti hala aynı mesela bugun çok az hareket etti bosuna mı evham yapiyorum anlamadım. Ne zaman duzene girer bu hareketler 🤔
Busra2013 Gizem93 benımde 24+3 benımde bugün hıssetmedım elımı koyunca kıbırduo ama baska hıssetmıom stresw gırıom
crnnbyr16 Gizem93 merhaba, bende 24+4 haftalığım bazen deli gibi hareket ediyor bazende neredeyse hiç hissetmiyorum parmak uçlarımla pıt pıt vuruyorum az da olsa hissediyorum ne zaman düzenli hissedeceğiz bilmiyorum 😊
Handan_65 Gizem93 Valla ben hareket etmeyince delirmiş gibi oluyorum Karnıma ufak ufak vurunca oda karsılık verıyor🤣🤣😍 Minik cadalozum 25 +5 ama bazen ben cok hareketli olsam iş yapsam hissedemıyorum
bebeliannegeldi Gizem93 ben de 25 haftalığım çok hareketli benimki de. Video çekiyorum baya dıştan da belli oluyor 😊
Feyzaveannesi Busra2013 Aynı benimki benimki de bugün arada pıt pıt yaptı durdu. Normalde dışarıdan bile olur bugün çok durgun toplu greve girmiş yaramazlar 😂
Busra2013 Gizem93 aynen ıste mesela 3 gun once kontroldeydım bebek bıldıgın yumruk atıyordu doktor hıssedıonmu dedı hayır dedım demekı hareket edıo ben hıssetmıyorum elımı sımdı koyunca hıssedıom ama elımı koymadıgımda hareket yok😏
Gizem93 crnnbyr16 evet korku oluyor hissedemeyince bende pıt pıt vuruyorum ona bile tepki vermiyor bazen. Anneyi korkutuyorlar böyle😀
seddkilic05 Benimde dün çok hareketliydi bugün minik minik vuruyor keyiflerine göre korkmayın 😍 bizde 25+3 ücüz❤
crnnbyr16 Gizem93 hayırlısıyla tamamlasaydık doğum süresini ☺️ İlk olunca çok tecrübesiz oluyor insan ve çok evhamlı inşallah sağlıkla gelsinler 🧡🙏
Gizem93 Handan_65 ay bende hareket etsin diye biseyler yiyorum vuruyorum falan ama bazen ona bile cevap vermiyor. Benimde minik cadaloz korkutuyor beni😀
Gizem93 crnnbyr16 evet tecrubesiz olmak gercekten çok zor herseyden korkuyor insan doktora her dakika mesaj atarım utanmasam o derece kafamdaki sorular😀 amin insallah saglikla dogsun butun bebisler
Handan_65 Gizem93 Ayy sizinde kız galiba keyiflerine bağlı misal dün okadar uykusuzdum ki gece uyuyamamıstım öğlen uyuyım dedim tekmeledikce tekmeledi uykumu kaçırdı sonra kensi gün boyu hareket etmedi neyaptımsa 🤣🤣🤣şimdiden böyleler
Handan_65 crnnbyr16 Karın büyüdüğü için göbek patlayacak gibi oluyor az bıraz yürüdüm badem yağı sürdüm şimdi daha iyiyim Buradaki anneler hepimiz şubat annesiyiz
crnnbyr16 Gizem93 😂😂 ama napalım bebeklerimizi göremediğimiz için korkuyoruz doğal olarak alışacağız sanırım 😂
Handan_65 crnnbyr16 Ayy nasıl sinirlenmiştim bide diyodum sen doğ hele o saçlarını tek tek yolacamm bide gülüyorum olsun ya onlar için herseye değer
cavcier Bende 24+4 bazen çok hareketli oluyor bazen hiç hareket etmiyor. Geçen hafta geceleri çok hareketliydi, büyüme atakları vardı. Bu hafta daha sakiniz. Bende normal süreçler düzene girmesi 28 den sonra oluyormuş 😊