Bir arkadaşım orada doğum yaptı. Bende ona refakatçilik yaptım. Doğumhane çıkışında çok ağladı ve çok kötü davrandılar bana dedi. Çocuğunun mutluluğunu yaşayamadı doğru düzgün. Daha sonra kontrole gelen sağlık görevlilerin davranışlarına da şahit oldum. Tartışma yaşadık ve erkenden çıktık hastahaneden. Tavsiye etmiyorum.