Gizem1234521 aynı şekilde bize de 13 haftalıkken kıza benziyor dedi doktorum sonra yüzde doksan kız dedi biz de çok kız istiyorduk bacak arasında o haftalarda benimkinde de birşeyler var gibiydi daha doğrusu ben inceleyince görüyordum fakat detaylı olmak üzere dört doktor gördü kızımı hepsi de kız dedi muhtemelen sizinki de kızdır😊 bu arada biz otuz haftalık oluyoruz yarın hala değişmedi cinsiyetiniz😊