zynperkl Benim bir kaç saattir kasıklarımda regl ağrısı gibi sancılarım var belimden de ağrı vuruyo ilk dogumum olacağı için nasıl oldugunu bilmiyorum suyum yada nişanım da gelmedi 🤷🏼♀️
Ozlem2904 zynperkl posizyon degistriince geciuosa yalanci sancidir. 32+3um 30dan beri hafif regl agrisi bel agrisi bide vajinal kanala batma oluyo. Yuruyosam oturunca geciyo yatiyosam yuruyunce geciyo
tgba715 zynperkl ılık suyla bi duş alın karnınıza da tutun biraz iyi geliyorsa rahatlatıyorsa yalancı sancıdır
tgba715 zynperkl geçer gecer benim de çok sancım oluyordu adetli gibi ama 37de bile sancı çıkmadı nstde
Ozie1993 38+4 olduk oğlumla ☺️💙 kasılma mide bulantısı sık tuvalete çıkma 2 cm açıklık ctg de çıkan sancılar doğuma son 10 gün ama ilerlemiyor 😅 oğlum karnımı çok sevdi
Guney16_Enes21 zynperkl Bende 37 haftalık oldum 1-2 haftadır çok fazla mide bulantım oluyor doktora sormak benimde aklıma gelmedi zaten bir daha ki gidişimde doğum yapacağım haftaya cuma 🤔