Baharhafiz Kızlar bugün kontrole gittil 40 haftalık olduk ve doktor bebeğin ters olduğunu sezeryan olacağını söyledi yarın sezeryan için randevu Alicaz ama bebegim her an doğar diye çok korkuyorum böyle bişey yasayan varmı 😭😭
Esra-2121 Benim de şu an 37 hafta 4 günlük. Dün kontrolde bebeğin halen ters olduğunu söyledi doktorum ve pazartesiye gün verdi (38hafta 1 gün olmuş olacak). Benim ki başından beri makat gelişti. Acaba sizin doktor neden 40 a kadar bekledi ki?
Baharhafiz Esra-2121 bende anlamadım Almanya’da yaşıyorum sigorta belli sayıda ultrason karşılıyor 32 den sonra hiç ultrason yapmadı şimdi 40 haftalık oldu ultrasonla baktı öyle gördüok saçmalık gerçekten ya doğum olsaydı yada suyum gelseydi normal doğum dedi hep bana bugüne kadar 😔😔
Esra-2121 Baharhafiz çok geçmiş olsun, inşallah bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız, en azından en yakın tarihe gün verir diye düşünüyorum
Baharhafiz Esra-2121 inşallah çok korkuyorum her an doğar diye 😭 benim için çok riskli hastahane uzakta
Esra-2121 Baharhafiz keşke direk cumaya gün verseymiş, ama ülkeler ve sistemler farklı olunca bilemiyor insan 🤷🏻♀️