Hiç hissetmedim 😄 Eylüp başında o kadar uykum var ki gözümü açamıyorum dedim bahar yorgunluğu heralde. Kalktım ev temizledim perde as, koltuk çek falan. Yetmedi 2 günlüğüne İzmirden Safranbolua gezmeye gittim 9 saat araba yolculuğu 😄 Belim ağrıyo ama adet olucam ondan diyorum 1 kutu tampon taşıdım yanımda o kadar eminim 🙈 Eve geldik ben nezle gibi hastayım 3. Gün dedim ki ben kolay hasta olmam bağışıklığım düştü adetim 3 gün gecikti acaba ? 29 Eylülde Öğrendim ki 5 haftalık hamileymişim 😄😄🙈