Mommytobeda Cnblt idrar testiyle öğrendim ben 2-3 gün gecikmişti hassas testlerden aldım ertesi gün doktorda da keseyi gördüm
erseerse Cnblt adet olmadan içim çok sıkılırdı ve göğüslerim çok acırdı. İkisinde de buradan anladım. Hiç bir sorum yoktu. Ne ağrı ne iç sıkıntısı. Test yapmadan dedim kesin hamileyim
Cnblt erseerse ya belirti var benimde adette gelmedi test yaptım negatif eğer olmazsam pazartesi kan vereceğim
[silindi] Asyaveannesi36 bu ben resmen rüyasında görmüş test alıp gelmiş ve ben hala hamile filan değilim beni uğraştırma diyordum 😬 hamilelik belirtim kocamın hissetmesi
[silindi] Asyaveannesi36 hemde nasıl doktor cinsiyeti kız dedi 18. Haftada eşim yok erkek dedi ve daha sonra erkek olduğunu öğrendik 😅
Sedacyln Cnblt sık sık tuvalete gidiyordum be adetimde 5 gün gecikince şüphelendim test yaptım pozitif çıktı 5. Haftada farkettim hamile olduğumı başka hiçbir belirti yaşamadım
CansuDefne07 Cnblt belirti hiç yoktu ama içimden bı his hamilesin dikkat et diyodu ve rüyamda erkek bebek gordum bı kaç defa(kızım olacak 😂) adetimi bekledim düzenli oluyorum 1 gün geçer geçmez hemen test yaptım pozitifi gördüm 😄
Cnblt CansuDefne07 bende çok rüya görüyorum böyle hep erkek bebek evet ben gebe kalırsam kız mı olacak 😂😂
Dennz Cnblt beklemelisin benimde ilk testim negatif çıkmıştı. 1 hafta sonra tekrar yapmıştım pozitif çıkmıştı 😄
CansuDefne07 Cnblt valla bilmiyorum bana doktor kız dediğinde bile ben rüyamda erkek görmeye devam ettim böyle akça pakca 😍 pipisini bile gördüm altını değiştirdim 😄 şimdide fiziğime bakan senin kesin erkek diyo ama kız kaç doktora gittiysem hepsi kız dedi 😂
Asyaveannesi36 [silindi] ay bizde de tam tersi ben erkek dedim eşim inanılmaz kız istiyordu kız biliyorum ben felan dedi iddiaya girdik onun dediği çıktı 😂
Damlamuratalparslan Cnblt şiddetli karın ağrısı yaşadım .öyle böyle bı agri değil . Korkarak gittim bişey oluyor sandim . rahim ağrısıymis meğer adetim günü geçmezdi iki gün gecikmisti .
Cnblt CansuDefne07 ya hahhaha benim kardeşim üniversite okuyor öğretmeni hamile demişler kız eminmisiniz demiş kocamın sülalesinde kız yok doktor olamazmı demiş😂 kız kıyafeti almışlar pembe pembe sonra doktor demiş erkek şok olmuşlar 😂😂😂 ben buna çok gülmüştüm trajikomik 😂
CansuDefne07 Cnblt hahaha benimki de o hesap olursa çok gülerim 😂😂 alışverişi falanda tamamladım valla 😂 ama büyük esyalri hep ortak renklerden aldım ordan yırtarım bari
[silindi] Asyaveannesi36 biZde de ben kız dedim doktor kız dedi ama eşim başından beri erkek diyerek haklı çıktı 😂