Annisler merhaba. 16. Haftamdayim ve bir kaç gündür kasık ve bel ağrısı yaşıyorum mide ağrısını söyleyemiyorum bile. Bu ağrıları nasıl gecirebilirim. Bu ağrılar yüzünden işimden bile istifa edeceğim o derece. Bebekte bir sıkıntı yok diyor drlar ama ağrılardan uyuyamıyorum bile. Bu arada ilk gebeliğim ağrılar normal mi acaba ?