asel35ece Kızlar aranızda pilates, leslie vs yapan var mı? Varsa kaçıncı haftada başladınız ve hangisini yapıyosunuz? Doktora danıştınız mı yoksa kendiniz mi karar verdiniz?
Mrv1007 asel35ece ben pilates yapıyorum, online şekilde bir hocayla çalışıyorum. Haftada ili gün pilates, kalan günlerde de hamileyiz yürüyoruz videolarıyla yürüyüş yapmaya özen gösteriyorum. 18. Haftamda doktorumun onayıyla başladım
aysnrsvs asel35ece 6 haftalıkken sormuştum doktora yapabilirsin judo tekvando gibi sporlar dışında demişti bende evde leslei yapıyordum tabi bulantilar vs herşeyi bıraktım pazartesi itibari ile yürüyüşe başlamaya karar verdim💪
muge1661 asel35ece ben gebe olduğumu yeni öğrendim, 1 aydır leslie yapıyodum şimdi yine devam edeceğim doktorum atlasanda zıplasands o bebeğin tutunacağı varsa tutunur kolay kolay düşmez dedi bende devam ediyorum😇
Mrv1007 Gamzebrb haahahaah yemin ederim spor bana temizlikten daha kolay geliyor, spora üşenmiyorum ama temizliğe aşırı üşeniyorum 😆