Elhamdülillah bugün öğlen saatlerinde spinal sezeryan oldum oğlum da bende iyiyiz elhamdülillah korkmayip kendinizi rahat bırakın güzel anneler şimdi saat başı yada 2 saate bir kalkıp yürüyorum birde sütüm tam şekilde gelirse çok mutlu olacağım.darisi bekleyenlere olsn Rabbim herkese hayırlı kolay doğum nasip etsin 🤲