1mucize47 incisu yazımı dıkkatli okumadınız herhalde ben söylenenlere kulak asmadığımı dıle getirdim orda inanıp beklediğimi değil
2anneoluyorum 09gul inanmayın böyle bagtil inançlara ilk hamileliğim de saçlarım zaten kısa idi arka kısmını sıfıra vurdum 😅 bebeğim 40+1 de doğmuştu bu ikinci hamileliğim sacalrim belimdeydi artık bunalmistim kendim kestim omuzlarım da şuan çok rahatladım
Eliflinaserin 09gul vallahi benimde uzundu ve hormonlardan dolayı çok dolaşıyordu ben kestirdim hemde 3. Ayımda bence Allah bilir canım zor oluyorsa kestır derim
09gul 1mucize47 geçmiş olsun canım. Ben de çok benzer sorun yaşadım. Ama saç bambaşka bir mesele tabi. Teşekkür ederim yorumun için. 🌸
Hulyaam 09gul kuaförden randevu alayım dedim hamilelerin kesmiyorum demiş ömrü kısa olurmuş diye. Batıl inançlar da sınır tanımıyoruz 🤦♀️
09gul Hulyaam bu batıl inanç nerden çıkmış acaba ya. Saçma da olsa inandığım başka batıl inançlar var 🤦🏼♀️
Kinkof 09gul bende sizin gibi akli karisanlardandim batıl olduğunu biliyor insan ama evlat hassas konu acabaya düşüyor.. netten de cok araştırdım hatta ailede imamlar var onlarada sordum oyle birsey yok cevabını aldım. Iciniz rahat olsun Allahin verdiği omure saçla mudahele edemeyiz. Ve ayriyeten her yöre bilmiyor bu hurafeyi eşim tarafi ilk defa benle duydu
Anne3434_ 09gul bu ikinci hamileliğim ilkinde de 3 kere boya 2 kere saç kestirmiştim bunda da 2 kere kestirdim 1 kere boyadım şimdi doğuma yakın bi kestirip bi boya daha düşünüyorum 😂😂😂
Bebi1307 09gul tamamen uydurma şeyler bunlar. Senin saçınla bebeğin ömrünün ne alakaaı olabilir? Benim de saçlarım çok uzadı doğumdan sonra bi de virüs var kuaförde uğraşmiyim dedim banyodan sonra kurutmadan eşim dümdüz taradı istediğim boyda kesti mis oldu 😁 eşim beye teşekkürler bu arada onun da ilk saç kesim tecrübesiydi😀
09gul Bebi1307 iyi cesaret etmişsin 😂😂 ben asla böyle bir şeye kalkışmazdım sanırım. Kendim keserim yine de ona emanet edemem saçlarımı 🤭🤭
Lawyer06 09gul aksine, saç çok fazla vitamin istediği için hamileyken özellikle kestirmek gerekir ki kısalsın ve vitamin ihtiyacı azalsın, ona gidecek vitamin bebeğe gitsin. Yoksa bebek aldığı İçin hepsini saç yeterince beslenmiyor ve dökülmeler oluyor.
Anne3434_ 09gul bende 3 cüyü düşünmek bile istemiyorum Allah olmayanlara nasip etsin bizden geçti o işler 😂