19 haftalığım hamileliğimin başından beri çarpıntım oluyordu ama hic rahatsiz etmiyordu bir kac gündür cok sık olmaya başladı ve aksamlari daha cok oluyor ve daralıyorum nabızım 98 105 arası az once doktorumun asistanına sordum tsh ve kan değerime baktirmami istedi , 2 aylikken yaptirdigim testlerde kan değerim 9.8 di ve demir ilaci kullaniyorum halen Tsh da 1.11 di doktorum normal demisti tekrar yaptircam var mi benim gibi olan kizlar cok rahatsiz ediyor beni korkmalimiyim