Aysgl_0406 Kızlar yeni yeni bulantılarım başladı ama rahatsız edici derece de kullandığınız bulantı hapı var mı ben prilam kullanıyorum pek işe yaramıyor
Aysgl_0406 EsraTnrgn bana da prilam verdi ama hiç faydası yok haftaya gidicez o zaman değiştirmesini söylüycem
Gul-2407 Ben onzyd kullandım zofer de kullandım tamamen geçmese de en azından gün içinde daha rahat ediyorum. :..doktorunuza danışıp öyle kullanabilirsiniz