oguzweannesi Benim 3_4 yıldır iç varisim var gebelikte veya doğumda risklerini okudum kızlar sizde de var mı acaba ben doğumda sıkıntı yaratır diye korkuyorum 🙄
ElfErk oguzweannesi benim de varisim var ama vajinada olup olmadığını doktor kontrolünde mi anlıyoruz yoksa siz kendnz mi anladnz.. normal doğumda patlama oalbiliomus die duymuştum eğer vajinada varsaa
oguzweannesi ElfErk şiddetli bacak sancılarım olunca doktora gittim orda öğrendim her hangi dışardan bakıldığında belirti göstermedi
Ezginur35 oguzweannesi iç varisim var kronik doktora gittim varis çorabı giy her gün dedi ilaç da veremiyor ultrasona da giremiyorum ayaklarınızı dikin ılık su ile bacaklarımnızı yıkayın ve dinlenince bacaklarınızı yukarıya kaldırın acil şifa versin