Sema2001 Ya öğlen birazcık fazla yedim galiba kaç saat keçdi hala bi şişkinlik var sanki bir koyun yemişim gibi Sizdede oluyormu öyle kızlar?
Civcivinannesiii Sema2001 evet yaa bende cook sisiyorum ozellikle aksam yemegini yeyince🤦♀️ Karnim patliucak hale geliyo Suan dolaniyorum evin icinde
incimercan Sema2001 evet bende de oluyor, çok yediğimi de düşünmüyorum, yemek yerken bi anda tıkanıyorum daha fazla yiyemiyorum. Sonrasında sanki bi kuzu yemişim gibi saatlerce midemi full hissediyorum. Günde 2 öğün yetiyor
Sema2001 Civcivinannesiii onun için akşam yemeğini yemiycem🙁 gezmek bi fayda veriyormu? Sanki ağzıma kadar doluyum😞
Civcivinannesiii Sema2001 evet yurumek iyi geliyi volta atiyorum suan🤣🤣 bide ayiptir soylemesi yurudukce gazda çıkiyo oda rahatlatiyo ahahahhaah
Sema2001 incimercan 😅😅Aynen öğlen ayı gibi yedim şimdiye kadar hiç açlığım yok ama insan bi rahatsiz oluyor
Sema2001 Civcivinannesiii 😂😂😂keyifler yerinde desene ben biraz üşeniyorum gezmeye yatağımda kala kaldim
busraaras00 Bende aynıyım valla ya, öğünlerim aynı aslında arttırmadım da ama öyle bi şişiyorum ki zor yürüyorum resmen penguen gibi 😅 sakız çiğniyorum sürekli o iyi geliyor bana
Sema2001 busraaras00 sakız çiynemeği doktorum yasakladi iyi değilmiş😒çocuk için yoksa bende çiynerdim belki düzelirdi
Aysegul432692 Ben de akşam yemeklerinden sonra felaket şişiyorum oturduğum yerden kalkamıyorum tombiş olduk iyice 😂