Aylinarya Arkadaşlar 37. Haftamdayım grip oldum ama hafif bir şekilde atlatıyorum bebeği etkiler mi etkilerse ne gibi bir etki yaratır bebekte ? Hamileliğinde grip atlatıp doğum yapanlar lütfen yardımcı olur musunuz 🙏🏻