Kızlar 21 .haftadayim bugün kasigimda minik minik bir ağrı var . Böyle dayanılmaz devam eden bisey değil ama tam kasik sag sol kısmında özellikle sag da hissediyorum önemli olabilir mi . Kontrolüm haftaya beklemeden yarin bir gitsem mi bu haftalarda yaşayan var mı acaba