Ayyysss Slm kızlar hgs sonrası regl gecikmesi yaşayan var mı? Kaç gün oldu gelmedi çok gerginim. Hamile değilim ama regl olmadım bir türlü. Tüp bebek tedavisine başlanacak. Sizce söktürücü olarak ne kullanabilirim bir an önce gelmesi için lütfen yazın !!
Sevdenurr96 Ayyysss Bnce hiç bişey kullanmayın tüp bebek tedavisine başlayacaksınız Dr sorun ne kullanabilirim diye bende tüp bebekle yeni hamile kaldım ilaçlar yan tesir yapabilir
Umutduru Ayyysss ben çekildim geçen ay.Normalde adrtim hiç gecikmez bu ay 5 gün gecikti adet oldum ama.Gecikmesi normal.Arada kanamanız falan oluyor ya o yüzdendir