Gokcin Allah bir avazda kurtarmış sağlıkla büyümesini nasip etsin inşallah sana benimde epidural normal olucak dogumum 39. Haftadayim doktorum izinde perşembe gelicek o zamanda kontrol günümüz dünden beri benimde öyle belimden kasıklarıma ağrılar giriyor ara ara tabiki benim acilmam haftalardır 1 cm suni sancı istememissin ya bende istemiyorum canım asla peki suni sancı vermeden yatirdiginda açılman nasıl arttı beni biraz bilgilendirirmisin akşam hurma yemeye basliycam suni sanciya gerek birakmiyormus ve rahim ağzını kolay iyilestiriyormus acilmada yapar diye düşünüyorum perşembe kontrole gittigimizde 9 Ağustos dogumumda 10 Ağustosu gösteriyor ertesi günü yani babasinin doğum gününde doğacak sanırım inşallah rabbim hayirlisini versin diyelim suni sancisiz istiyorum