Aycaaa571 ayy ben yaptım 🥲 . Korkutmak istemiyorum kımseyı ama o kadar agrım oldu ki doğum sonrası anlatamam … herkesin aynı olacak dıye bısey yok öncelikle bunu belirtim ben kendımkıni söyleyecek olursam,
Afedersınız basüre kadar kesi ve dikiş atmışlardı özelde doğum yaptım epıdural aldım . Hıcbısey hıssetmedımfakat doğum sonrası berbattı . Agrıdan ne oturabıldım ne rahat uzanabıldım .