ceydabrn gamzelihemsire ben de merak ediyorum, bir de yorumlara bakınca orjinal satmayan siteler çok dikkat etmek lazım.
Elika0 gamzelihemsire ben 14.90₺ A aldım :)) karacumayı bekleyin trendyol yine yanlış fiyatlandırma yapabilir o gün burayı da takip edin arkadaşlar yakalıyor haber veriyor bir sürü kişi aldık. Lansinoh göğüs ucu 14.90 A aldım yine
Miros gamzelihemsire ben trendyoldan happy center magazasina girip ordan 400 gram aliyorum aşırı büyük boyutu ama uzun süre tekrar al derdim olmuyor kampanyayi takip et 95 e düşüyor o zaman aliyorum yilbasinda belki tekrar düşürür ler diye düşünüyorum
suadeeee gamzelihemsire ben eczaneden 60 gram 46 47 tlye aldım bence 60 gram alınmalı baya bi gider zaten
Ftmsgr gamzelihemsire dolap uygulamasından aldım ihtiyaç fazlasıymış hiç kullanılmamış açılmamış bile eczaneden alınmış 250 Gr kargoyla 55 TL’ye denk geldi umarım kazıklanmamışımdır😂😂😄
Miros Ftmsgr Hic ay saymadim ama cok yogun bir krem olduğu icin 7-8 ay gidiyordur tahmini büyük alma sebebim devamli almakla ugrasmamak bozulma olmuyor zaten cok rahat.kullaniyorum uzun vakit kizim 1 bucuk yasinda yeni dogdugundan beri kullaniyorum
Reyhoss Ucuza Alicam diye sahte ürün almayın piyasada çok sahteleri var bebek için alıyorsunuz sonuçta konsantre olduğu için uzun süre gidiyor size
incimercan Reyhoss hem ucuz hem orijinal olabilir 😀 üts mobil uygulamasından kontrol ediyorum. Mustela ürünleri alacağım zaman orijinalliğini sorgulaması için öğrendim forumdan.
incimercan Reyhoss hem ucuz hem orijinal olabilir 😀 üts mobil uygulamasından kontrol ediyorum. Mustela ürünleri alacağım zaman orijinalliğini sorgulaması için öğrendim forumdan.
incimercan gamzelihemsire 60 gramı 25 TL’ye almışım Eylül’de, şuandA da 30 TL zaten. Orijinalliği konusunda tereddüt ettiğim ürünleri üts mobil uygulamasından kontrol ediyorum, orijinal ürün
Reyhoss incimercan Uygulama olduğundan haberim yoktu yinede dikkatli olmak lazım tabiki herkes uyguna almak ister herşey çok pahalı .
aysnrsvs gamzelihemsire Trendyol indirimlerinde 400 Gr 89liraya düştü 25 lira kuponum vardı onunla 64,80 liraya aldım baya karlı oldu uts kaydı var bayaaa bı uyguna aldim
Merinosunannesii gamzelihemsire 400gr 124 TL ye almıştım büyük boy iyi oluyor önceden de en küçüğünü almıştık eczaneden 60 gr 55 TL di onu bitirdim kücük olanı anne bebek çantasında tutuyorum dışarı çıkarken o oluyor yanımda bittikçe büyükten kaşıkla dolduruyorum büyük olanda hep elimin altında😂