Bende 17+3 üm aynı belirtiler 2 gündür bende var kontrolüme daha zaman olduğu için bu gün aile hekimine gittim çok şaşkınım ama agumentin yazdı hiç bir zararı olmaz dedi eczacıda aynı şeyleri söyledi ama ben hala kullanmadım doktoruma ulaşmaya çalışıyorum