ismihanpoyraz_3535 Kralice35 beni instadan ekleyip yazarmısınZ ayrancılardayım bende 1005poyrazefeismihan
Askiletotomsu Busray35 bu tamamlayıcı sigortalarda hamile kalmayı bekledigin dönem içinde hamile kalmazsan sigorta boşa gidiyor diye biliyorum.
Almernes35 kutlaym Hmm daha artar o ya. Teşekkür ederim canim sağlıkla kucağına almak nasip olsun bebişini🥰🙏🏻
kutlaym Almernes35 teşekkür ederim iyi dileklerin için Çarşamba doğum yaptım. Sada da düşünüyorum diyorsan bir daha bak istersen. Biz hiç memnun kalmadık
Almernes35 kutlaym Yok ya biliyorum o hastaneyi geçen yıl doğum yapmıştım orda. Allah analı babali büyütsün kuzucuğunu yaşı uzun olsun🙏🏻😇
Cicek08 Gul1903 bende Aylin hanima gidiyorum ilk gebeliğim. İnşallah saglikla güzelce tamamlarız sureci . Siz kaç haftaliksiniz 🤗
Momsland Can hastanesinde irfan beye gidiyorum kendisinden çok memnunum sadece biraz fazla yoğun olduğu için randevularda sıkıntı yaşıyorum o çok ilgili bir doktor hastaneden o kadar memnun olmasam da irfan bey için gidiyorum doğumum da orda olucak
Vilge Glsh14 ben de Mehmet bal a gidiyorum daha başındayız ama dediğiniz gibi kibar ve ilgili bir doktor. Sizin kaç haftalık gebeliginiz