Nrnkymc06 ben 🤗 bat 16 kasımdı adet olcam sandım karnım ağrıyordu adet olcakmışım gibi hatta açık kahvemsi akıntıda geldi dedim hastalancam herhalde, ama adet olmadım kan verdim pozitif çıktı sonuç. Ama belli olmaz tabi kimyasal gebelik değilse şuanlık gebe gibi duruyorum.. yani anlıcağın adet olcakmışım gibiydim. Şimdi ise sıfır belirti hiç biryerim ağrımıyor. 2 gün geçti adetim