Kızlar bugün baya bi umutla doktora gittim. 17 haftalık hamileyim. Bebeğim maşallah bacakları kapattı. Göstermemek için elinden geleni yaptı. Büyük ihtimalle kıza benziyor ama ayrıntılı da belli olur dedi 😂 tabi ben şok. Tam 5 hafta beklemiştim 😂 Sizce değişir mi? Bişeyler almamak için kendimi zor tutuyorum 😂