NurZenkin cahillesohbetikestim mavi hastanedeyim pazartesiye kadar benim kız beklemicek doğum kanalına yan girmiş en fazla 13 gün sonra sezeryandayim
cahillesohbetikestim NurZenkin aaa inşallah düzelir canım kaç haftalık olacak o zamana çok üzüldüm ne bu aceleleri bu miniklerin anlamadım gitti
cahillesohbetikestim NurZenkin oy çok şükür dikkat et kendine de prensese de 🥰 ciğer geliştirici yaptılar mı canım
cahillesohbetikestim NurZenkin sağsalim gelsin inşallah miniğimiz 🥰 eğer dolanırsak o tarafa uğrarım belki yanına
cahillesohbetikestim NurZenkin bizde evden çıkmıyoruz ama bir ara üniversite hastanesine gelmeye niyetim var bakalım eşimi ikna edebilirsem🥰
Sedefavc NurZenkin bu kararı vermek için biraz erken konuşmuş bana kalırsa. Hiç belli olmaz bazı bebekler 32haftadan sonra coşuyor kilosu. Sen bence canım başka bir doktora daha görün derim
NurZenkin Sedefavc bebek besleyemiyor bir enfeksiyon oluşmuş olabilir 2 3 haftaya en geç sezeryan dedi.Korkuyorum