21+1′im.Benim de göbeğimde su balonları bağlı gibi hissediyorum. Ağırlaştım iyice. Bugün ilk kez gün boyu aktif oldu ikizlerim çok şükür. Oturduğum yerden her zaman böyle rahat hissetmezdim. Kasıklarımda dolaşıyor oğlum. Kızım içerden vuruyor. Her gün hissedeyim böyle diye diliyorum. Bir de göğüs kafesim artık ağrıyor özellikle yattığımda. Dün detaylı ultrasonda doktor sağa sola çevirip baktı, kızı zor inceledi. Göğsümün altına kadar geldi galiba yavrum. ☺️