Benimde tek doz aşım vardı ve testim negatif cıktı .Sadece dört gün sürdü haatalığım bana göre korona olldum.Koku kaybı hala devam ediyor onun dışında bir korona belirtim olmadı normall grip bellirtilerim vardı.İlac kullanmadım besllenme c vitamini , bol su , bol meyve ,tavuk suyu ve kelle paça içtim.Sarımsağı yuttum hap gibi sabah akşam.Hemen toparlladım gripse de koronaysa da geçti çok şükür.Korkmayın kendinize iyi bakin bir şey olmuyor normal bir soğuk allgınllığı gibi gelip gidecek en fazlla üç dört gün zorllar sizi.Bol bol dinlennin geçmiş olsun.