Yavasi ben güzel bi namaz başörtüsü koymayı düşünüyorum 🥰 içine de bone bence fotoğraflarda da gayet şık olur . İlk gebeliğimde tesettürlü değildim bebeğimin Mevlütüne yaptırmıştım namaz baş örtüsü onu takmayı planlıyorum şimdi doğumdan sonra 🥰
Hastane konusunda da devlette refakatçi dışında kimseyi kabul etmiyolar diye biliyorum gebeliğimin başında kadın doğumda yattım . İlk doğumumda özelde oldu kimse karışmıyo ziyaretçilere ama pandemi de nasıl olur bilmiyorum bakalım. Normal bi terlik götür bence hastanede yürüdüğün terliği bi daha eve sokmamış olursun hem