Merhaba kızlar 2 bucık aylık bebegım var mama ıle beslenıyor benı emmedıgı ıcın surumu sagıyorum azda olsa onuda verıyorum ama 1 haftadır cok ıstahsız acaba mamayımı begenmedıkı dedım farklı marka mamalar aldık gne ıştahsız doktora goturdum tahlıllerı ıyı cıktı boyle bır durum yasayam varmı aranızdan