12mommy canım ben uni baby nin ürettiği çatlak önleyici kremi kullanıyorum uni mom diye geçiyor. Çok güzel ve fiyatıda diğerlerine göre çok uygun. Tek eksi yönü hemen emilmiyo yani karnına yada bacak bölgene sürdükten Sonra 15 dk falan beklemen gerekiyor. Ama çok bereketli ben hamile oldığumu öğrendiğimde yani 7 haftallıkken aldım şu an 28 haftalık oldum her akşam bol bol sürmeme rağmen hala bitmedi ve karnımda hiç çatlak oluşmadı bacaklarımda çatlaklar oluştu ama bu vücut yapısıyla alakalı olduğunu düşünüyorum ve bacaklarıma kalçama çok özenli sürmedim karnıma sürdüğüm gibi belki sebebi budur. Tavsiye ederim😊