38 haftalık covid aşısı olmayı düşünüyorum. Benim gibi doğuma yakın aşı olan varmı ?
Beyzamom Bende 38+1 ikinci doz olcam
Zhra4242 ikinci dozu doģumdan sonra olmayi dusunuyorum
Beyzamom Bende öyle ama eşim şimdiden ol diyor