Bugün rutin kan tahlili yaptırayım diye sağlık ocağına gittim. Ordaki doktor gebeliğin başında yaptırdığım tahlillere bakıp senin insülin direncin mi var dedi. Çok moralim bozuldu. Yarına dahiliyeye randevu aldım hemen. Ama burda başına gelen var mı acaba??? Nasıl bir yol izlediniz ? Bebekte bir problem olur mu ??