Meryeminannesi1- Tam 39 haftalık olduk ara ara iğne batması gibi bir his yaşıyorum aynısını yaşayan var mı
Ylzz00 Meryeminannesi1- 40 haftalığım nerdeyse 35 haftadan beri cekiyorum ama sancım yok 🥴 bıcak saplar gibi gelio gidiyo oyyuyolar sankii