Sütüm 26 haftalıkken gelmeye başlamıştı Hatta doktor göğüslerime çok dokunmamam gerektiğini çok sıkı olmayan sporcu sütyenlerinden kullanmam gerektiğini söylemişti. Ben normal doğum yaptım. Sütüm hemen geldi çünkü zaten haftalar evvelinde de geliyordu. Göğüslerim aşırı dolup ağrı yapmaya başladı 3. Gün. Görümcemden rica ettim göğüs pompasını istedim. Elektrikli baby plus markası. Ve gayet memnun kaldım. Sadece 5-6 gün kullandım. Sonra vücut bebeği tanıyor ve onun içeceği kadar süt üretiyor galiba 😌😍 normale döndü. Yine göğüslerimden süt akıyor ama aşırı bi şişlik ve ağrı oluşmuyor 😇 yani bildiğiniz birinin varsa rica etseniz bile sadece kullanacağınız en fazla 10 gün diye düşünüyorum.