Mayaslan Bir sorun oldu mu doğumda? Normal ya da sezaryen fark ediyor sanırım. Siğilin kanaması sicilleri çoğaltır mı? Doktora gittim ancak, yaşayanlardan bilgi almak çok rahatlatıcı oluyor :)
Masaltaneminannesi Mayaslan Normal doğum yaptırmıyorlar canım bebeğe zararı var ses tellerine yapışma ihtimali var siğillerin kanadıkça daha da çoğalır çok sıkıntı bir durum gerçekten hamilelikten çok önce yaşadığım halde yine de normal doğum yapmadım
Sblatc Mayaslan normal doğum yapmıyolar pek siğil varken. Kanatırsanız virüs etrafa yayılıp artmasına sebep olur. Bi an önce tedavi ettirin bende var şu an gittikçe arttı ve büyüdüler resmen. Doktorum asitli bi ilaç sürdü şimdi iyileşmesini bekliyorum
Aysezey Mayaslan bendede var bu yüzden sezaryen olmak zorundaymışım. Bide suyum gelmeden 🤦🏻♀️ nasıl ayarlanacaksa… 34.haftadaym diken üstündeyim bu yüzden.ya gelrse diye.. kendmide göremiyorum ki varmı yokmu bilmiyorm.bebepe bulaşmamalı çok sıkntı olyomş sonrasnda
o1anneadayi Mayaslan Masaltaneminannesi Sblatc Aysezey Benimde eşimde çıktı internetten arastirinca hpv olduğunu öğrendik sali günü doktora gideceğiz eşimde yaklaşık 3 aydır var biz hamileligim riskli olduğu için 6 aydır birlikte olmuyoruz benim cok şükür şuan görünürde bisey yok ama çok endişeleniyorum ya varsa diye dua edin bende çıkmasın ya ona da nasıl nerden bulasti anlamadik
Melikekrttt Sblatc kanamasını nasıl engelleriz. Doktor o ilacı sürdükten sonraki gün kanamaya başladı tehlikeli bir durum mu
Gul3346 Aysezey Doktorunuz bu konuda ne düşünüyor. Herkes farklı bişey söylüyor. Suyun gelmeden sezeryan olmalısın diye doktor mu dedi.
523452 Aysezey merhaba doktorunuz kim acaba istanbulda mısınız benimde pozitif testim 30 haftalığım hangi doktora gitsem normal yaptırırız sıkıntı olmaz dediler bende riske atmak istemiyorum doktor arayışındayım
Sblatc Melikekrttt asitli ilaç sürüldü mü size?benimde ilk günler morardı siyahlanıp kabuk oldu. Kabuklar kalkmaya başlayınca birqz kanadı sulandı falan. Doktorum bana böyle olacağını söyledi zaten. Hergün batikon sür dedi üstlerine ayrıyeten antibiyotik ve yara yanık kremi verdi sürmek için. Ben bir de kremleri sürüp üstüne sargı bezi kapattım mikrop falan kapmasın diye. Sürekli değiştim sargı bezini. Bu şekilde zamanla iyileşiyolar. Benim bir sürü var bi de otururken yürürken falan baya sızlıyolar.
Melikekrttt Sblatc Sblatc asitli bir ilaç sürdü 3 gün sonda evde benim de sürmem için verdi aynı ilacı. Şu an parçalar kopuyor. Aynı şekilde bende otururken ve yürürken zorluk çekiyorum. Fakat diğer bölgelere de yayıldı benim
Sblatc Melikekrttt yani bu ilaçlar olan siğilleri yok etmek için var asıl mesele bu virüsü vücuttan atmak. Bu da doğumdan sonra mümkün sanırım ve bağışıklık sistemini güçlendirmek lazım. Bende de bi kaç tane çıkıyo gibi yine ilaç sürücem artık.
gamzeaktasss Bende 11haftalık gebeyim hiç siğil oluşmadı ama smear testimde Hpv pozitif çıktım böyle bir durum başına gelen var mı?
Senosum38 Mayaslan benim ilk gebeligimde son ay siğil çıkmıştı canım o ana kdr da normaldi sigili söyledim doktoruma baktı normal dogum olmaz doğum sırasında bebeğin herhangi bir yerine değerse bulaşır dedi sezeryan günü verdi maalesef o sebepten sezeryan oldum
Gul3346 gamzeaktasss o da 16 ile 18 den sonra gelen bir tür. Siğil oluşturmasa bile rahim ağzında bu virüs olduğu için mecbur sezeryan olacaksin.
Arensmom_ Peki tip 61 için de aynı şekilde sezeryan mı gerekiyor. Herhangi bir siğilde yok ve 61 düşük risk grubunda. Smear testimde normal çıkmıştı
Gul3346 Arensmom_ evet sezeryan gerekiyor hangi tip olursa olsun virüs rahim ağzında bulunduğu için doğum sırasında bebeğe geçme ihtimali oluyor
Aysezey 523452 benm doktorm Diyarbakır daydı. Şehir değiştrdikten sonra Bidahada düzgün doktor bulamadm zaten. Mutlaka riske atmayn bence. Yine sizin kararınz tabi ama iyi bi doktor bulun 😔 sonra ömür boyu çekmesin kimse