Minikbirkalpp Bugün kan tahlili verdim. 0.757 cıktı t4 üm normal seviyenin biraz altında başına böyle birşey gelen varmı bu düşüklük ne anlama geliyor😢
GamzeCan Minikbirkalpp hızlı çalıştığı anlamına geliyor cok kilo verirsiniz saç kaybı falan oluyor hamile değilken etkilerni bu şekişde yaşadım bir doktora danısın bebeği ne derece etkiler bilemiyorm 😞
Eliko Minikbirkalpp benimde serbest T4:1,64 cikti yuksekmis benimki kadin dogum doktorum endokrinoloji bolumune git dedi
denizkaradeniz Minikbirkalpp benimde t4 değerim biraz sinirin altında cikti ama doktorum sıkıntı yok dedi sizinki ne kadar altında acaba benim 12 sınırken 10 olmus
Minikbirkalpp GamzeCan yarın danışıcam canım sağol bende aynılarını duymustum ama hamilelikte farklıdır herhalde😢
ikizleri_beklerken34 Minikbirkalpp merhaba bende bgn serbest t4 değerimin düşük çıktığını öğrendim 0.82 çıktı doktoruma sordum sıkıntı yok dedi ama bazı yorumlarda sıkıntı yarattığını okudum. Sizin doktorunuz ne dedi acaba ?
Minikbirkalpp ikizleri_beklerken34 doktoruma cuma günü yetişemedim canım cıkmış pazartesi günü gidicem buraya yazarım seni bilgilendiririm
ikizleri_beklerken34 Minikbirkalpp çok teşekkür ederim .. bana şöyle söyledi tsh değerim 1.51 çıktı. T4 0.82 çıkması yanlış sonuçtur böyle olması imkansız dedi telefonda konuştum ama yorumlarda gördüm bazıları ilaç falan kullanmış haber verirsen sevinirim .
Minikbirkalpp denizkaradeniz benim 1.17 di canım Şimdi 0.757 cıktı normal sınır 0.93 benimki düşük cıkmıs biraz yarın doktorla gorusucem bakalım
Minikbirkalpp @denizkaradeniz @ikizleri_beklerken34 kızlar merhaba şimdi doktordan cıktım herhangi bir sıkıntı teşkil etmiyor dedi bazen hamilelikte düşüş yaşanabiliyormuş. Bilginiz olsun sizlerede cok gecmiş olsun
ikizleri_beklerken34 Minikbirkalpp canım çok teşekkürler içimi rahattın . Bende cumartesi tel de görüşmüştüm doktorla . tahlil sonuçlarının tamamını cumartesi göndermiştim ama görmemiş bugün sesli mesaj atmış . Hiç bir sıkıntı yok sonuçlar gayet normal demiş .şükür ..sırf nette ki yorumlardan kısa süreli bi stres yaşadım demek araştırmamak en iyisi doktorum kızıyor ztn ben istemedikçe tahlil yapma diye akıllandım .
denizkaradeniz Minikbirkalpp çok teşekkür ederim canım çok sagol İnşallah Allahim izniyle sağlıcakla kavuşuruz inşallah bebeklerimize 🙏
Minikbirkalpp ikizleri_beklerken34 hep öyleyiz canım herşeyden bi korku sarıyor içimi sağ salim doğumlar nasip etsin allah bizlere 🙏 internetteki coğu şeyi okudukca daha cok stres oluyoruz ama elde değil
ikizleri_beklerken34 Minikbirkalpp aynen öyle canım. Amin. İnş. sağ Salim vakti zamanında hayırlısı ile bebeklerimize kavuşuruz .
Mamaa Benım tsh ım yüksek cıkmıstı gebeliğin 7.haftasnda öğrendim ilaç kullanmaya basladım 10. Haftadayım hala düşmemiş ama bu durumda t4 degerı onemli oluyrmus bu hafta dr ılaç dozumu ayarlayacak inş bı sıkıntı olmaz bebekte boke bı durum yasatan varmı