Nurr SibelAlp7 bende cuma gunu oldum canim bol su iciyorum ve surekli emziriyorum onun disinda bise yapmiyorum bizdw gaz sikintisi yasiyoruz
Alim SibelAlp7 rezine cayimi ne o süt oluyormuş sanırım benim yengemde sezeryan oldu 3 gün sütü gelmedi mama kullandı mecbur şimdi geliyor şakir şakir