nazli_akdu Merhaba kızlar. 6 haftalık gebeyim fakat göğüs hassasiyeti dışında hiçbir belirtim yok bulantı hiç olmadı. Sizlerin gebelik belirtileri ne zaman başladı
deletedmom87894 nazli_akdu başlamadı canım15 haftayım hiç bişey hissetmiyorum daha ne mide ne karın ağrısı yok şükür
Kubrailkan Ogrendigimde 5+5tik. Bel ağrısı göğüs hassasiyet şişkinlik vs vardı. İştahım çok açıktı. Hiç bulantım yok diye diye kendime nazar ettim sanırım 😅🙊 şuan 15.haftamdayim bulantılar devam ediyor. 8.haftada filan çok bulantım oldu 😊