Ruya1106 https://resimyukle.io/r/5Q9VckWOSa kızlar eşimin hormon testlerine bakarmisiniz anlayan yorumlayabilirmi?
edb06 Ruya1106 eşimin de böyle çıktı testosteron. 3 un altı sorun yaratabiliyormus ama tek başına degerlendirmek doğru olmaz diğer hormonları iyi demişti. Sizinki de öyle. Bizden ayrıca spermiyogram istedi o da kötüyse tedavi edilebilir.
Ruya1106 asdfg3 Degerler iyi ama testesteron tam sınırda. Bu değerler çocuk olması için sorun yaratır mı acaba